Capri-Sun verkoopt drankjes uit een zakje. De Duitse limonade, dat eerst Capri-Sonne heette, is al sinds 1969 verkrijgbaar in de kenmerkende verpakking.
De website van Capri-Sun maakt een vrolijke indruk en valt op door het kleurgebruik, typografie en animaties.
De kleuren die de website van Capri-Sun gebruikt zijn blauw, oranje en wit. Deze frisse kleurencombinatie past goed bij de vrolijke uitstraling van de website. Door meerdere blauwtinten te gebruiken (waaronder licht- en donkerblauw) straalt de website rust uit, terwijl het oranje een welkom vleugje kleur toevoegt.
Het speelse gevoel wordt versterkt door het gebruik van golvende lijnen die dienen als scheiding van de verschillende website-onderdelen. Deze golven animeren ook nog eens als er naar beneden gescrold wordt.
De illustraties lijken handgetekend, met dikke kronkelige, dikke lijnen. Deze tekeningetjes zijn opgebouwd uit eenvoudige vormen en lijnen. Ze passen perfect bij de website doordat ze de kleuren gebruiken uit hetzelfde kleurenpalet.
Ook de typografie draagt bij aan de uitstraling van de website. Er zijn twee lettertypes met elkaar gecombineerd: een vet lettertype dat vooral in de kopjes wordt gebruikt (Hubby Bunny) en een schreefloos font dat in de lopende teksten wordt gebruikt (Open Sans). Het dikke lettertype dat in kapitalen (hoofdletters) wordt gebruikt contrasteert goed bij het smallere lettertype.