Stoov verkoopt warmtekussens en -dekens. Deze producten zijn verwarmd, draadloos en oplaadbaar en geschikt voor het thuiswerken of op kantoor. Het in 2014 opgerichte bedrijf profiteerde maximaal van de coronacrisis waardoor mensen massaal gingen thuiswerken.
De website van Stoov valt op door de rustige en minimalistische uitstraling. Dit wordt onder andere bereikt door het kleurenpalet. Beige wordt gecombineerd met rood en donkergrijs. Deze warme kleuren zorgen voor een vriendelijke uitstraling. Naast deze drie hoofdkleuren zien we ook nog blauw, groen en oranje terugkomen op de website. Ook voor deze kleuren zijn warme, lichte tinten gekozen.
Ook de typografie draagt bij aan de minimalistische uitstraling. Het moderne lettertype (F37 Attila) doet klassiek aan door de schreefachtige pootjes en in geïnspireerd door Duitse, Gothische letters. Dit lettertype wordt vooral gebruikt in kopjes en titels. Voor de lopende tekst is een strakke sans-serif gebruikt (Euclid) dat gemakkelijk leesbaar is, ook in kleinere groottes. Soms is de tekst voorzien van een schaduw, wat de tekst beter maakt als deze over foto's is geplaatst.
De website van Stoov maakt gebruik van veel foto's waarmee ze de producten mooi laten zien, maar ook sfeerfoto's. Hierin zijn voornamelijk personen te zien die van de producten gebruik maken. Deze sfeerfoto's hebben een warm filter over zich heen en passen zo naadloos bij de rest van de website.