
Ziemi verkoopt fietsverlichting waarmee je in het donker beter zichtbaar bent. De lampen van Ziemi verlicht namelijk de benen van de fietser, die daardoor stukken beter zichtbaar is.
De website van Ziemi valt op door de moderne uitstraling. Deze wordt bereikt door het kleurgebruik, de typografie en de fotografie.
De website van Ziemi gebruikt voornamelijk beige en donkerblauw (petrol) als hoofdkleuren. Hierbij worden de kleuren oranje, zwart en wit gebruikt. Door het beige als achtergrondkleur te gebruiken krijgt de website een warme uitstraling. Dit wordt versterkt door het oranje. De kleuren blauw en oranje worden op de website af en toe in een gradient verwerkt, net zoals in het logo. Dit verbetert de herkenbaarheid van het merk.
Ook de typografie draagt bij aan de moderne uitstraling van de website. Er worden op de website twee lettertypes gebruikt. Een modern rond lettertype (BC Novatica) dat vooral in de kopjes wordt gebruikt en een schreefloze variant die prettiger leesbaar is (Be Vietnam Pro). Vooral het ronde lettertype geeft veel karakter aan de website en deze combinatie is een mooi compromis tussen leesbaarheid en een unieke uitstraling.
De website maakt veel gebruik van fotografie die de werking van het product laten zien. Deze donkere foto's, die de huisstijl-kleuren oranje en blauw terug laten komen, passen zo perfect bij de rest van de website. Ook zien we hier weer de ronde vormen uit het lettertype terugkomen door één hoek van deze afbeeldingen af te ronden. Door de foto's van een parallax scroll effect te voorzien krijgt de website een dynamisch karakter.