Pleo biedt (virtuele) creditcards en hierbij een tool (Pleo Pocket) waarmee alle onkosten en declaraties op één plek terug te vinden zijn. Het bedrijf werd in 2015 opgericht in Kopenhaven, Denemarken.
De website van Pleo valt op door de minimalistische uitstraling. Dit wordt onder andere bereikt door het kleurengebruik. Op de website worden vrijwel alleen grijstinten gebruikt. We zien bijvoorbeeld veel wit en zwart en hier en daar wat lichtgrijs. Ook zien we een aantal pastelkleuren die zeer spaarzaam op de website zijn gebruikt.
Ook de typografie draagt bij aan de minimalistische uitstraling. Het lettertype (Neue Haas Grotesk) wordt in verschillende groottes gebruikt. Door het lettertype in dezelfde dikte over de gehele website te gebruiken ontstaat een rustig beeld. Ook is de tekst op de gehele website in het zwart gebruikt, wat extra bijdraagt aan de eenvoudige uitstraling van de website.
De website is verdeeld in een eenvoudig grid. Zo zien we regelmatig een titel met daarbij een paragraaf tekst en daarnaast een video of afbeelding. Door deze foto of video in een rechthoek te plaatsen en rondom de tekst veel witruimte te gebruiken is de website eenvoudig te lezen en trekken de video's de aandacht.